Call Center (Çağrı Merkezi), kurumların temasta oldukları kişi veya kurumlarla iletişimini yürüttükleri , yazılım, donanım, insan kaynakları ve iş süreçlerinden oluşan merkezlerdir.
Başka bir deyişle;
Genel olarak çağrı merkezi tüketicilerden gelen destek ve bilgi taleplerini yöneten, çözümleyen ve müşteri taleplerini ilgili yerlere yönlendiren oluşumlardır.
Çağrı Merkezilerinde yoğun bir şekilde gelen ve giden telefon çağrıları karşılanır ve maksimum seviyede müşteri memnuniyeti sağlamak hedeflenir.
Çağrı Merkezinin Kurumlar İçin Faydaları
- Müşteri memnuniyeti sağlar.
- Müşteri ile iletişim tek merkezden sağlanır.
- Müşteri şikayetlerinin çözüm süreleri düşürülür.
- Müşteri ile sürekli ve düzenli iletişim kurulur.
- Satışa doğrudan ve dolaylı katkı sağlar.
- Backoffice (Arka Ofisin verimliliğini arttırır.)
- Çağrı Merkezi teknolojisi sayesinde personel ihtiyacı azaltılır.
- Rekabet avantajı sağlar.
- Kampanyaların etkinliğini arttırır.
- Şirket imajını güçlendirir.
- Müşteri ile kurulan iletişim detaylı olarak raporlanabilir.
- CRM‘in (Customer Relationship Management) temelini oluşturur.
- CRM‘e girdi sağlar.
*** CRM (Customer Relationship Management) (Müşteri İlişkileri Yönetimi)
[…] Center (Çağrı Merkezi), kurumların temasta oldukları kişi veya kurumlarla iletişimini yürüttükleri , yazılım, […]
her alanda çok iyisiniz