Çağrı Merkezinde Çalışmanın Avantajları & Dezavantajları
Call Center (Çağrı Merkezi), kurumların temasta oldukları kişi veya kurumlarla iletişimini yürüttükleri , yazılım, donanım, insan kaynakları ve iş süreçlerinden oluşan merkezlerdir.
Bir Çağrı Merkezinde çalışmayı düşünüyorsanız ya da bir çağrı merkezine iş başvurusunda bulunmuşsanız bu yazım hem de videom sizlere rehber olsun 🙂
Çağrı Merkezinde Çalışmanın Avantajları
- Kendinizi her anlamda geliştirmenizi sağlar.
- İkili ilişkileriniz artar.
- Sosyal Farkındalığınız artar.
- Yetkinlikleriniz gelişir.
- Duygusal Zekanız gelişir.
- Pazarlama yetkinlikleriniz gelişir.
- Diksiyonunuz gelişir.
- Analitik düşünmeye başlarsınız.
- Planlama yetkinliğiniz gelişir.
Çağrı Merkezinde Çalışmanın Dezavantajları
- Düşük Maaş Politikası
- 7/24 Vardiya Düzeni
- Sürekli olarak aynı işi yapmak.
- Düşük Kariyer Fırsatları
- Beyin yorgunluğu 🙂
Çağrı Merkezinde Çalışmanın nasıl olduğunu bilmek istiyorsanız videodan izleyebilirsiniz.
zor iş be abi
yazılar başarılı
efsane yazı